the office

Den här veckan har varit väldigt skön. Allt arbete har kommit igång i kyrkan, nästan allt iaf. Kill och tjejgrupperna har kommit igång och det har gått riktigt bra. Jag har blivit fylld med tro för dessa två verksamheter. I veckan har det även blivit klart och officiellt att jag och Mick (Mick är ny ungdomsledare i missionskyrkan här i stan) kommer finnas till på tingsholmsgymnasiet en dag i veckan som kamratstödjare. Jag är verkligen inspirerad för detta! Vi hade även vår första gemensamma ungdomssamling, pingst och mission. Det kom över 40 personer, succé! Det va inte bara en vanlig ungdomsamling igår utan även ett 81års kalas. Det är nämligen så att jag fyllde 23 år igår, Jakob fyllde 24, Marcus 20 och Elias 14. Så roligt att alla vi fyller på samma dag. Under kvällen så bjöds det på varmkorv, tårta, paj, kladdkaka och glass.
Sen har jag har jag besök i helgen av min mor och bror. Kul att träffa dom igen. Brorsan har ju börjat på tmu och det är ju kul att få höra lite vad som händer och min kära mor har varit ensam i trelleborg ett tag nu i och med att farsan är på Kuba.

Annars har veckan varit väldigt rolig också. Har börjat streckse den amerikanska versionen av the office. Det är något av det bästa jag någonsin sett, det är så sjukt roligt så jag nästan kissar på mig! Jag kan verkligen rekomendera denna serie till alla.

Imorgon så ska jag åka till min kära Ester, har längtat hela veckan. Söndagkvällarna är nurmera en extremt bra avslutning på min vecka i och med Oskarshamnresorna.

Byebye och på återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0