live update

Jag sitter just nu i Oskarshamn vid Esters dator. Ester ligger och sover på en madrass, Esters pappa (Ragnar) snarkar i Esters säng medans mamma Eva lagar mat i köket. Det är första gången jag träffer Esters föräldrar vilket är och hittils varit mycket spännande. Jag var ganska nervös inför detta möte, naturligt, men det har gått väldigt bra. Båda är väldigt trevliga och roliga. Jag vågar inte skriva något annat eftersom jag vet att Eva läser min blogg, men det är lungt faktiskt för det finns ingen som helst anledning att skriva något annat.

Eva trigga Ester igår till att köpa en hamster, en hamster som jag fick lov att döpa. Den heter Rami Rantanen efter Trelleborgs kvalhjälte 1997, han sköt årets mål när han räddade TFF kvar i allsvenskan. Jag tyckte att de var ett passande namn med tanke på att TFF möter bajen idag på söderstadion, matchen tv-sänds och jag, Ester och hennes föräldrar ska se den.

Förresten, min dator har kraschat så nu kommer det inga inlägg förrän den är fixad igen. Sen har jag inte varit den flitigaste att uppdatera så ni kommer förmodligen inte märka någon skillnad.

Vid tangentbordet, W. Larsson.

Kommentarer
Postat av: Ester

Sanningen ska göra er fria!

Du måste ju våga vara ärlig. :P



Och vem var det som höll mina föräldrar vakna till halv 2 inatt då? Inte var det då jag.

2008-09-28 @ 11:12:27
URL: http://hoshi.bilddagboken.se
Postat av: Eva

Hej du. Snällt skrivet och som sagt vad ska du annars skriva. Jag håller ju lite koll. Du ska i alla fall veta att vi tyckte oxå det var trevligt. Inte svårt att ha det trevligt tillsammans med dig. Du är toppen. Vi hörs o syns. Laga datorn fort nu så man kan hålla lite koll på vad du gör. kram

2008-09-29 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0