1 vecka sedan

Jag kollade översikten på min blogg och såg detta "1 vecka sedan". Det har verkligen gått en vecka sen jag uppdaterade. Det känns lite som att jag beklagar mig varje gång för att jag är kass på uppdatera. Jag ska sluta beklaga mig, det bestämde jag nu. Jag tror inte att det är bra att beklaga sig, det man har gjort har man gjort. Man får helt enkelt lära sig att leva med det. Som nu, jag får leva med att jag inte uppdaterat på en vecka.

Jag har börjat tröttna på internet. Upptäckte detta för någon dag sedan när jag var online på alla möjliga saker. Jag har tröttnat. Det har kommit till den punkten då man har helt plötsligt en massa måsten på nätet istället för att surfa ut och kolla roliga saker och njuta av tiden man spenderar. Annorlunda känsla att vara lite trött på internet eftersom jag alltid varit en internetkille (förr så hade jag till och med ett lunarkonto där jag samla status). Jag tror ju dock att denna trötthet inte kommer vara ihållande. Oavsett så går man ju alltid online och suget kommer ju komma tillbaka, så är det bara.

Igårkväll så ville jag faktiskt uppdatera bloggen men hade stängt av datorn så det blev inget. Jag hade faktiskt viktiga saker jag ville skriva kring det kristna livet. Jag funderade ett tag på att skriva nu men jag tror inte att jag kommer göra det. Har inte rätta känslan för de. Men håll ögon och öron öppna, det kommer nog dyka upp härt förr eller senare. Byebye

Kommentarer
Postat av: Eva

Måste,måste,måste är inte bra. Då blir man hur trött som helst. Jag får, jag vill, jag kan är lite bättre. Du kanske behöver "baravara" dagar, dom är bra. Ha, det kram kram

2008-09-05 @ 13:16:23
URL: http://kollaomnivill.blogg.se/
Postat av: Ester

Ändå imponerande att du skrev ett inlägg trots din mättnad på internet. :)

2008-09-05 @ 17:21:31
URL: http://hoshi.bilddagboken.se
Postat av: Tessa

Okej Wilmer. Jag hörde av en vis man en gång, att man skriver på sin blogg, när man känner att man har något att förtälja. =) :p

Alltså menas det att du inte behöver ge några ursäkter för att du inte skriver så ofta.

Ta dej tiden när du känner för att skriva helt enkelt.

T.C. /T

2008-09-07 @ 13:19:39
URL: http://swedishbombaygirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0