sömnlös

Det här med sömn är ett roligt fenomen tycker jag. Jag älskar sömn och att just sova, samtidigt så älskar jag kvällar och sena nätter i kombination med tidiga morgnar när man stiger upp och tar på sig en varm tröja och startar kaffebryggaren. Sen får man sitta med sin bibel och läsa, njuta av kaffe och av lugnet som morgonen ger en. Det är ingen bra kombination att tycka om sömn, sena nätter och tidiga morgonar. Det säger sig själv. Ikväll så var tanken att jag skulle vara duktig och lägga mig i tid så klockan 23:30 släcktes tv:n och jag kröp ner i sängen, sömnlös. Sömnlös är jag för att jag sov 12h senaste natten. Att jag sov 12h beror på att nätterna innan hade jag sovit på tok för lite eftersom jag varit i Oskarshamn och besökt Ester. Summa sumarum, jag för ju skylla mig själv.

Just de, min dator fungerar igen. Den har gjort de i lite över en vecka nu. Grymt skönt! Jag kan inte förstå att den kraschade när jag skulle uppdatera till Windows Vista sp1, så sjukt dåligt att den kraschar då. Nu så vill den uppdatera igen, vet inte om jag vågar. Jag kommer ju våga förr eller senare, men det är bara för att jag kommer bli trött på den dumma skylten som poppar upp och säger "det finns nya uppdateringar till windows vista". Så otroligt dryg skylt!

Nu ska jag försöka det där med sömnen på nytt men innan så ska jag lägga upp en bildtittartävling. Nämn tre saker på bilden nedanför som gör mig lycklig! Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Jen

Ester, trelleborg Ester igen

2008-10-09 @ 14:30:49
Postat av: Anna

Jo, se det vet jag! Jesus, Ester, Tff, eller treenighet om du ursäktar ordvalet, Ester Wilmer o Tff...bundet tillsammans det går ej att dela upp det hör ihop...kram Mor

2008-10-09 @ 17:33:05
Postat av: Ester

jag, tff och SAAB! ;)

2008-10-09 @ 22:29:36
Postat av: Kalle

Ester, tff, baksäten?

2008-10-10 @ 01:32:33
URL: http://grillarn.blogg.se/
Postat av: Eva

Ester, Trelleborgs halsduken, Att du åker saab. Det trevliga sällskapet i bilen (förutom Ester alltså). Det blev fyra saker, lär dig räkna. ha ha

2008-10-10 @ 18:39:09
Postat av: Eva

Förlåt, tre är rätt, på bilden sa du. och där syns ju inte det trevliga sällskapet. sorry!

2008-10-10 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0