finbesök

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag och förutom det så har jag inte lagt ut några foto på jättelänge. När det kommer till foto så har jag tyvärr inget nytt att lägga ut.

Jag har finbesök nere i Trelleborg just nu, Peter och Elin är och hälsar på. Hur roligt som helst är det! Igår spenderade dagen i köpenhamn. Jag köpte en tröja som jag spanat på ett tag och det bästa var att den fanns på rea 70%. Så jag var hur nöjd som helst. Elin hittade ett par skor som också var på 70% rea. Om jag inte sagt det tidigare så säger jag de nu, jag gillar rea. Vi drack världens godaste milkshake igår på Ben och Jerrys. Den kostade iofs 40dkr men det va värt de. Jag och Peter köpte vars två : )

Detta var endast ett kort mini inlägg. Jag orkar inte skriva mer. Men ha en skön sommar alla ni få som läser!

Förresten, måste dela med mig ett citat som jag lärde mig i våras:

"Damm på bibeln, rost i själen"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanningen svider ibland

2008-07-22 @ 23:51:26
Postat av: Eva

Jag gillar oxå rea, kul att fynda. Ha en fortsatt fin sommar. God bless.

2008-07-28 @ 14:31:25
Postat av: annelie

det där citatet med damm på bibeln betyder rost på själen lärde jag mig under mitt bibelskoleår och det gav mig lite... jag vet inte om man ska kalla det dåligt samvete, för trots att jag använde bibeln flitigt fram till tre och sen läste tre kapitel varje dag hade den ändå blivit dammig till morgonen efteråt. inte jättemycket, men nog för att det skulle synas. jag kanske skulle klivit upp där vid 03 och läst för att undvika det? jobbigt, minst sagt! :D

2008-08-01 @ 17:09:07
URL: http://annelufs.blogg.se/
Postat av: Kalle -> annelie

Hemligheten är inte att bara läsa bibeln. Man måste dammsuga också... ;)

2008-08-04 @ 02:09:14
URL: http://grillarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0