i brist på annat

Idag har varit en lugn dag. Morsan och syrran övernattade men dom stack vid 11-tiden i förmiddags så jag har i princip varit ensam hela dagen. Förresten, grattis mor och Eli på er födelsedag idag! Hoppas att den smakar!

Dagen har varit fylld med en massa tankar kring mycket, vill inte redogöra för dom här på bloggen mer än att säga att vissa saker är sjukt tråkiga, andra tråkiga, vissa saker är nödvändiga och det finns saker som är mycket bra. För att fly undan min tänkardag lite har jag kallbadat i 17 grader varmt vatten, gött! Och nu nalkas det Malmö FF - Trelleborgs FF på radio eftersom jag varken kan se matchen på plats eller på tv. Men radio är sjukt spännande!

När är det 1 sep? Jag bara undrar... suck..


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har oxå gått i tankar idag, halva dagen för sen har jag jobbat. Härliga tankar faktiskt, om Guds kärlek. Sep, vilken månad det är jag har så många födelsedagar att se fram emot, och en till fick jag för ett tag sen. Kul, kul. God bless. kram

2008-08-25 @ 20:46:48
Postat av: Kalle

Hey! Ät en polkagris, gör en Motala resa eller nåt. Have it your wa... Jag menade Have it good!

2008-08-26 @ 01:00:19
URL: http://grillarn.blogg.se/
Postat av: annelie

du längtar efter första september. av förståerliga skäl. jag håller första september på så gott avstånd jag kan. för då börjar skolan och min ledighet är över.

2008-08-26 @ 13:10:50
URL: http://annelufs.blogg.se/
Postat av: Ester

1 sept är på måndag, om du hade glömt det. ;)

Snart ses vi, jag längtar!!

2008-08-26 @ 16:34:47
URL: http://hoshi.bilddagboken.se
Postat av: En känd anonym

Hur går det för Wilmer-killen, räknar han dagar? Kul att ha nå´t att se fram emot.

2008-08-28 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0