Äntligen!

Såja! Idag kom det som ett brev på posten, min nya mobil med simkort! Alltså mobilen trillade inte ner i brevlådan men en avi där det stod att jag fick hämta ut mobilen gjorde :P Så nu fungerar mitt vanliga mobilnummer igen, så otroligt skönt! Jag är lite paranoid så jag tänker inte publicera mitt nummer här på bloggen. Vill ni ha det så får ni gå in på eniro.se och söka på mitt namn så får ni tag i numret där istället.

Min nya mobil är lite småknepig, det tar en stund innan man vänjer sig. Men jag måste erkänna att efter ha användt den några timmar nu så blir man lite småkär i den, den är ganska cool.

I övrigt så flyter livet på i ett extremt långsamt tempo! Måndag är 4-5 dagar bort (beros på hur man räknar) och det är på tok för mycket! Men men, så är det. Bara att vänja sig. Jag måste säga att livet är extremt bra trots att måndagen är en bit bort. För er som inte fattat får jag finbesök på måndag, det finaste besöket av alla. Det börjar på "E" och slutar "ster".

Nä, nu ska jag göra annat. Vill du roa mig så gå ut på eniro och ta fram mitt nummer och skicka ett sms eller något. Måste lära känna den nya fonen :P

Haj svaj!

Kommentarer
Postat av: Ester

först tänkte jag skriva något elakt, eftersom den där mobilen tar din uppmärksamhet, men du räddade dig själv så fint där på slutet så då ändrades planen lite. Söta du. Jag längtar till måndag. :) puss

2008-08-06 @ 18:03:20
URL: http://hoshi.bilddagboken.se
Postat av: Eva

Jag längtar till torsdag nästa vecka bara så du vet. Då kommer E och slutar på ster. Du är oxå välkommen.

2008-08-06 @ 20:46:24
URL: http://kollaomduvill.blogg.se/
Postat av: Eva

Vore kul om vi kunde träffas där.

2008-08-06 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0